Известие

Collapse
No announcement yet.

пети за ангренаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Точно така се получава и трябва доста да обирам със съединителя и да го отпускам супер плавноо или да ръчкам с яко газ не може да се кара нормално тая кола май в ниските обороти ,кофти работа ,но съм карал и други автомобили които се държат по същият начин.
    Е тогава ако се ремапне тая дяволийка ще има ли някаква промяна ??
    Last edited by mochko1; d.m.y г., 14:46.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #17
      Ще има. И ако минеш на газ също.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
        Точно така се получава и трябва доста да обирам със съединителя и да го отпускам супер плавноо или да ръчкам с яко газ не може да се кара нормално тая кола май в ниските обороти ,кофти работа ,но съм карал и други автомобили които се държат по същият начин.
        Е тогава ако се ремапне тая дяволийка ще има ли някаква промяна ??
        Има промяна. Не не е кой знае каква. Но има все пак. Тръгва с по-малко подаване на газ.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Дано да има начин да се оправи ,че е дразнещо това лашкане ,чак взех да си мисля ,че нещо не съм вред с краката
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
            Дано да има начин да се оправи ,че е дразнещо това лашкане ,чак взех да си мисля ,че нещо не съм вред с краката
            То че проблема ти е от краката от краката е. Ако преди си карал дизел е нормално да се бъркаш сега. Бензиновите мотори по принцип искат да им подаваш газ. Техния въртящ момент идва при много по високи обороти от колкото при дизеловите. Така, че подавай газ. И мен ме дразнеше. След ремапа нещата се пооправиха, но без газ не става. В смисъл без да подаваш изобщо. Трябва да си се подава газ и то не да галиш педала, а просто малко повече газ при отделянето на съединителя и като видиш че поема връщаш газта една идея и после си ускорявай.

            При смяна на предавки подавай малко по рано газ. Малко преди да зацепи на 100% съединителя.

            Не знам при теб може да има проблем с оборотите. Да ти падат прекалено бързо при натискане на съединителя. Но аз съм си изградил такъв навик и не ми прилашква никога. Дори и да падат прекалено бързо подавай по-рано газ.

            По рпинцип в движение трябва да държи малко по-високи обороти: 1100 - 1200 за да го няма това прилашкване и да се превключват по-лесно предавките.
            Last edited by oem; d.m.y г., 17:39.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Абе пробвах вече какви ли не методи на шофиране ,но не става винаги номера просто трябва повече газ и игра със съединителя ,така става ,ама не мога постояно искам лекичко с 20 на втора или когато има повече трафик и карат като бабички е ужас направо. Според мен трябва да има някакъв начин да се премахне т'ва лашкане и не е от карането ми 'щото то няма какво по различно да правя от които и да е друг шофьор. И не всички автомобили са така без значение дизелови или бензинови карал съм доста и различни коли и при някои от тях също го имаше това лашкане. Имаме две служебни берлингота едното бензин другото дизел и двете лашкаха два пъти колкото алфата,дизела го карах 8 месеца всеки ден ,а бензина една година и месец. Не може да не им свикна за толкова време !?! Алфата я имам от 6 месеца вече ,но съм я карал само 2 ,'щото бях в чужбина. Общо взето пролетта ще има пълен преглед и ремонтиране на всичко нужно ,презацепване ,чипче и т.н. и тогава ако не се оправят нещата ще отида на шофьорски курсове отново
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Fiat Bravo II 1.4 90hp
              sigpic
              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                Абе пробвах вече какви ли не методи на шофиране ,но не става винаги номера просто трябва повече газ и игра със съединителя ,така става ,ама не мога постояно искам лекичко с 20 на втора или когато има повече трафик и карат като бабички е ужас направо. Според мен трябва да има някакъв начин да се премахне т'ва лашкане и не е от карането ми 'щото то няма какво по различно да правя от които и да е друг шофьор. И не всички автомобили са така без значение дизелови или бензинови карал съм доста и различни коли и при някои от тях също го имаше това лашкане. Имаме две служебни берлингота едното бензин другото дизел и двете лашкаха два пъти колкото алфата,дизела го карах 8 месеца всеки ден ,а бензина една година и месец. Не може да не им свикна за толкова време !?! Алфата я имам от 6 месеца вече ,но съм я карал само 2 ,'щото бях в чужбина. Общо взето пролетта ще има пълен преглед и ремонтиране на всичко нужно ,презацепване ,чипче и т.н. и тогава ако не се оправят нещата ще отида на шофьорски курсове отново
                колега от утре имам вече петите за зацепване-при нужда пиши бързо ще я презацепим.първа е моята в другиден също и нова ламбда сонда всичко друго е ок.поздрави
                Alfa romeo GTVex
                Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                Аudi A3 1.8 20V 02"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                  Абе пробвах вече какви ли не методи на шофиране ,но не става винаги номера просто трябва повече газ и игра със съединителя ,така става ,ама не мога постояно искам лекичко с 20 на втора или когато има повече трафик и карат като бабички е ужас направо. Според мен трябва да има някакъв начин да се премахне т'ва лашкане и не е от карането ми 'щото то няма какво по различно да правя от които и да е друг шофьор. И не всички автомобили са така без значение дизелови или бензинови карал съм доста и различни коли и при някои от тях също го имаше това лашкане. Имаме две служебни берлингота едното бензин другото дизел и двете лашкаха два пъти колкото алфата,дизела го карах 8 месеца всеки ден ,а бензина една година и месец. Не може да не им свикна за толкова време !?! Алфата я имам от 6 месеца вече ,но съм я карал само 2 ,'щото бях в чужбина. Общо взето пролетта ще има пълен преглед и ремонтиране на всичко нужно ,презацепване ,чипче и т.н. и тогава ако не се оправят нещата ще отида на шофьорски курсове отново
                  Че какъв е проблема на 2-ра с 20? Просто пускаш газта и тя си върви колата. Ти ако искаш на 2-ра с 20 и да я настъпиш до долу и тя да литне няма как да стане.

                  Не е за презацепване. Освен ако няма друго проблеми някакви? Мотора прекъсва ли? На място като и подадеш газ да тресе? Да се чуди нещо? Щом и при други коли ти лашка иди на опреснителен курс брато Или си купи автоматик. Ти трябва да усещаш съединителя кога отделя. Трябва като го пускаш на горе точно на границата горе когато аха да залепи на 100% трябва да задържиш крака там една идея повече и тогава да пуснеш.

                  Как да ти го обесня, то е като ебането малко. Или го можеш или не го можеш. Като не го можеш ще се научиш.

                  Аз на уното ми ей така като тебе първите месеци си виках " бе тая кола не е добер.. продъпва постояно". На уното съединителя отделяше много горе и трябва много рутина да имаш с карането и мн. километри за да му свикнеш бързо. Като взех Алфата не бях карал уното няколко месеца. Сядам и съм като ученичка. Не мога да тръгна. Разбира се на 3-тото натискане вече си възвръщам спомена, но може и съединителя да ти е тежък нещо.

                  Ти като го натискаш него държиш ли си петата долу на пода?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Абе и моята кола го има това предърпване и леко зачудване както го описахте. Зацепена е с пети. Забелязах че малко бавно набира обороти дори на празен ход като настъпя - един вид не е пъргава и мисля че оттам иде проблема
                    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Че какъв е проблема на 2-ра с 20? Просто пускаш газта и тя си върви колата. Ти ако искаш на 2-ра с 20 и да я настъпиш до долу и тя да литне няма как да стане.

                      Не е за презацепване. Освен ако няма друго проблеми някакви? Мотора прекъсва ли? На място като и подадеш газ да тресе? Да се чуди нещо? Щом и при други коли ти лашка иди на опреснителен курс брато Или си купи автоматик. Ти трябва да усещаш съединителя кога отделя. Трябва като го пускаш на горе точно на границата горе когато аха да залепи на 100% трябва да задържиш крака там една идея повече и тогава да пуснеш.

                      Как да ти го обесня, то е като ебането малко. Или го можеш или не го можеш. Като не го можеш ще се научиш.

                      Аз на уното ми ей така като тебе първите месеци си виках " бе тая кола не е добер.. продъпва постояно". На уното съединителя отделяше много горе и трябва много рутина да имаш с карането и мн. километри за да му свикнеш бързо. Като взех Алфата не бях карал уното няколко месеца. Сядам и съм като ученичка. Не мога да тръгна. Разбира се на 3-тото натискане вече си възвръщам спомена, но може и съединителя да ти е тежък нещо.

                      Ти като го натискаш него държиш ли си петата долу на пода?



                      Не имам вариаторче за смяна. Не ме разбираи погрешно ,че колта прави винаги така просто не става да се кара айляшката трябва повече полусъединител иначе лашка даже и при смяна на скоростите иска леко обиране със съединителя иначе пак лашка и т'ва е при ниски обороти. С повече газчица всичко е наред ама ако карам така аз повече от трета няма каде да сложа ,т'ва е.
                      Last edited by mochko1; d.m.y г., 19:57.
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                        Абе и моята кола го има това предърпване и леко зачудване както го описахте. Зацепена е с пети. Забелязах че малко бавно набира обороти дори на празен ход като настъпя - един вид не е пъргава и мисля че оттам иде проблема
                        Те тия мотори по принцип не са много нервни ,тръгват след 2500-3000 оборота. И това има някакъв принос в това лашкане ,просто повечко газ си иска.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          Абе и не само тези. По принцип двувалките са си така. В ниските са слаби.

                          Научете се да карате. Съединителя се пуска плавно не само при тръгване. И ако си подпирате петите на левите кракадолу в пода никога няма да се научите да не лашка. Като пуснете съединителя рязко при ниски обороти мотора умалява изведнъж и от там идва лашкането. При по високи обороти успява да се справя с усилието. Тези коли се карат от 1700 оборота до 4000 оборота в града (нормално каране). Вие ако превключвате на 2500 - 3000 .... абе и там да превключвате. Пак ако муразбирате няма да ви лашка.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 20:03.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Абе и не само тези. По принцип двувалките са си така. В ниските са слаби.

                            Научете се да карате. Съединителя се пуска плавно не само при тръгване. И ако си подпирате петите на левите кракадолу в пода никога няма да се научите да не лашка. Като пуснете съединителя рязко при ниски обороти мотора умалява изведнъж и от там идва лашкането. При по високи обороти успява да се справя с усилието. Тези коли се карат от 1700 оборота до 4000 оборота в града (нормално каране). Вие ако превключвате на 2500 - 3000 .... абе и там да превключвате. Пак ако муразбирате няма да ви лашка.
                            Бе ти да не са друсаш.Това е шега.
                            Извинявай ама понякога пишеш големи глупости.Човека ти пише че му предърпва,а ти почваш да го учиш как се кара кола,та не само него.Не е нормално постоянно да му предърпва като кара при подаване на газ,при превключване на скорости.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                              Бе ти да не са друсаш.Това е шега.
                              Извинявай ама понякога пишеш големи глупости.Човека ти пише че му предърпва,а ти почваш да го учиш как се кара кола,та не само него.Не е нормално постоянно да му предърпва като кара при подаване на газ,при превключване на скорости.
                              Не не е постоянно ,но се случва и то в ниските обороти ,примерно минавам през легнал полицай на свободна и веднага след него слагам втора без да изрязвам ,а с малко газ и тогава се появява т'ва хлъцване. Направи ми също впечатление ,че когато ускорявам до към 4000-4500 оборота и като пусна газта изведнъж колата прихлъцва 2-3 пъти като стар икарус и тогава започва да намаля равномерно !?!
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Fiat Bravo II 1.4 90hp
                              sigpic
                              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                                Не не е постоянно ,но се случва и то в ниските обороти ,примерно минавам през легнал полицай на свободна и веднага след него слагам втора без да изрязвам ,а с малко газ и тогава се появява т'ва хлъцване. Направи ми също впечатление ,че когато ускорявам до към 4000-4500 оборота и като пусна газта изведнъж колата прихлъцва 2-3 пъти като стар икарус и тогава започва да намаля равномерно !?!
                                Ами не би трябвало да хълца.Ако и подаваш плавно газ трябва да няма никакъв проблем на 2,защото ти реално си с около 20 км. и като и подадеш газ трябва да почне да наема без проблем.Аз като я взех колата имах подобно придърпване в ниските и се оправи след смяната на свещите(големите бяха много зле).Не ти казвам да ги смениш,ако искаш им хвърли едно око.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X